DISKUZE K ČLÁNKU Český zákazník 30 let po revoluci? Užívá si sílu a neodpouští

Za 30 let od revoluce vyrostli Češi do tvrdých a náročných zákazníků, kteří neodpouštějí. A to hlavně aroganci, která je podle lidí nejhorším prohřeškem velkých firem, jako jsou banky nebo telefonní operátoři. Podobně závažným faulem je podvod nebo lež, porušování zákonů oproti tomu většině lidí zásadně nevadí. Tyto a další prohřešky řeší Češi nejčastěji odchodem ke konkurenci, přímo s firmou řeší problém jen pětina lidí.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.
Loading...
reklama
Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky