DISKUZE K ČLÁNKU Nevyzvednuté objednávky trápí e-shopy

Ročně zůstane u přepravců nevyzvednuté objednané zboží v hodnotě 4,3 – 6 mld. Kč a e-shopy tak na dopravě, balném a práci tratí 460–650 mil. Kč. Lidé na své zásilky zapomínají hlavně během klidnějších měsíců, naopak procento nevyzvednutých balíčků klesá s blížícími se Vánocemi, kdy chce mít každý doma dárky pro své blízké včas. Běžně e-shopaři počítají s tím, že takovýchto zásilek je kolem 3–5 %. Pokud je jich více, může to mít negativní dopad na chod e-shopu.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.
Loading...
reklama
Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky