DISKUZE K ČLÁNKU dTest: Drahé zákaznické linky? Podnikatelé porušují zákon

Pokud chcete po telefonu ohlásit poruchu vodovodu, reklamovat vady zboží nebo vyúčtování elektřiny či plynu, můžete za takový hovor zaplatit desítky i stovky korun. I když novela zákona na konci loňského roku používání zpoplatněných modrých a bílých linek pro kontakt se zákazníky omezila, mnozí podnikatelé ji nedodržují. dTest proto vyzval více než 30 společností, aby změnily způsob komunikace se zákazníky.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000828

    uzivatel000828

    188.175.238.XXX
    Bezva, a co třeba ČEZ nebo RWE, kde především poruchové non stop linky začínají 840? K čemu je jedna přidaná klasická linka, když vám ji nikdo nebere? 02

    + 0 / − 0

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
Loading...
reklama
Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky