Do Čech míří další řetězec s módou

Americký médní řetězec Forever 21 otevře na podzim v Praze na Černém Mostě svou první pobočku s módou fast fashion. Čili s módu z přehlídkových mol. Řetězec slibuje i příznivé ceny pro koncové zákazníky. Informuje Aktualne.cz.

Ilustrační fotografie
reklama

Forever 21 hodlá podobně jako jeko konkurenti H&M, Zara nebo Topshop kopírovat módu z přehlídkových mol a nabízet jí za zlomky cen. „Právě fast fashion řetězce dokážou ušít kousky podobné těm z pařížských a milánských přehlídek, které jsou přitom cenově dostupné pro většinovou společnost. Hlad po takovém typu módy tu rozhodně bude ještě dlouho,“ říká kreativní ředitel Mercedes-Benz Fashion Weeku Lukáš Loskot, kterého proto nástup nových značek s „rychlou módou“ na český trh nepřekvapuje.

„Náš nový obchod v Praze bude odrážet nejenom celosvětové módní trendy, ale rovněž všem zákazníkům zprostředkuje zážitek z moderního nakupování,“ tvrdí Alexandros Doukas, ředitel společnosti Teren Management Europe, která značku prostřednictvím franšízy uvádí na evropské trhy.

Témata: Oblečení | obchody

Doporučujeme

Související:

Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky