T-Mobile postihl velký výpadek. Budete mít nárok na kompenzaci?

Zákazníci společnosti T-Mobile mají velké potíže. Operátora postihl rozsáhlý výpadek služeb. A trvá už od nedělního odpoledne. Potíže T-mobile přiznal a počítá i s možnými kompenzacemi zákazníkům.

Ilustrační fotografie
reklama

Podle reakcí zákazníků T-mobilu je zřejmé, že výpadek postihl klienty v celé republice. Zejména se dotýká těch, kteří volají s předplacenou kartou. Částečně ale dopadl i na zakázníky, kteří volají s tarifem. Systém jim hlásí, že nemají kredit k hovoru.

"Nemohu se dovolat ani poslat nikomu sms, sms mi nechodí, zkoušela jsem to. Hlásí mi to, že nemám dostatečný kredit, přitom mám tarif. Operátor mi sdělil, že je to chyba T-mobilu a do odpoledne to bude spravené. Stále to nejede," psali už včera rozhořčení zákazníci na facebookových stránkách společnosti.

A odpověď T-mobile? "Opravdu se jedná o problém na naší straně, který řešíme s nejvyšší prioritou. Bohužel vám ale nedokážu říct, kdy se podaří dát vše do pořádku. Případnou kompenzaci je možné řešit po skončení výpadku," reagovali pracovníci T-mobile na Facebooku.

To, že firma zvažuje kompenzacií zákazníkům, potvrdila dnes i Patricie Šedivá z tiskového oddělení. Podle společnosti se výpadek týká asi dvou nebo tří tisíc zákazníků.

Doporučujeme

Související:

Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky