DISKUZE K ČLÁNKU Pozor, nový trik: Obchodníci poškozují zákazníky při reklamacích

Zjistíte, že se vaše boty rozlepily po běžném chození v záruční lhůtě a chcete je vrátit. Může se pak stát, že obchodník všechna vaše tvrzení smete ze stolu a prohlásí, že reklamaci zamítá, přesto vám je opraví kvůli „udržení dobrých vztahů se zákazníkem“. Tímto způsobem vás ale naopak může velmi poškodit, tvrdí časopis dTest.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.
Loading...
reklama
Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky