Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

PPL spouští své vlastní PPL Parcelboxy pro příjem i výdej zásilek

PPL Parcelboxy pro příjem i výdej zásilek
PPL Parcelboxy pro příjem i výdej zásilek
Foto: PPL

Společnost PPL, přední balíkový přepravce na českém trhu, spouští do provozu své první samoobslužné výdejní a podací boxy – tzv. PPL Parcelboxy. Příjemci a zákazníci PPL si tak své zásilky mohou vyzvednout nebo poslat kdykoliv dle svých časových možností.

„Kromě doručení na adresu a do Parcelshopů, nabízíme spotřebitelům další alternativu při vyzvedávání a posílání zásilek. Reagujeme tak na moderní a u příjemců stále oblíbenější způsob doručování, proto vedle neustále rostoucí sítě 2700 partnerských míst, tzv. Parcelshopů, zavádíme i samoobslužné boxy, tzv. PPL Parcelboxy,“ uvádí Petr Horák, CEO společnosti PPL.

PPL Parcelbox mohou lidé využít nejen pro vyzvednutí zásilek, ale i pro vrácení zboží zpět odesílateli nebo při posílání balíčku jiné fyzické osobě se službou Balík pro Tebe. Parcelboxy jsou instalovány postupně v různých lokalitách napříč Českem, s tím, že v první fázi bude největší počet situován převážně do hustě zalidněných lokalit (Praha, střední Čechy, jižní Morava, krajská města apod.), a to převážně u obchodních center, administrativních budov, na sídlištích či na frekventovaných křižovatkách městské dopravy.

„Do konce června 2022 spustíme do provozu 500 PPL Parcelboxů napříč celou Českou republikou. V dlouhodobých plánech počítáme s dalším navyšováním jejich počtů tak, abychom pokryli potřeby trhu a našich zákazníků,“ říká Petr Horák.

Velkou výhodou PPL Parcelboxů je nepřetržitý provoz 24/7, takže si příjemce může zásilku vyzvednout dle svých časových možností. Tento způsob časové flexibility oceňují hlavně pracující nebo časově vytížení lidé, a to nejen v průběhu celého roku, ale převážně v předvánočním období.

Vedle přínosů a zvýšení komfortu pro naše zákazníky tato změna nákupního chování napomáhá redukovat naši ekologickou stopu. Z povahy věci je doručení vícero zásilek do výdejního boxu nebo shopu ekologičtější oproti doručování jednotlivých zásilek až ke dveřím. Je to další z podstatných článků naší strategie dosažení uhlíkové neutrality do roku 2050.

Vyzvednutí a poslání zásilky je v PPL Parcelboxu velmi snadné, intuitivní, a navíc bez čekání ve frontě – celý proces tak zabere jen chvíli. K vyzvednutí zásilky stačí zadání PINu, který příjemce obdržel nejen v e-mailu, ale i prostřednictvím sms. Po jeho zadání dojde k otevření příslušné schránky. Není potřeba stahovat žádnou aplikaci.

V současné době každý PPL Parcelbox disponuje 75 schránkami různých velikostí, příjemce si tak zde mohou vyzvednout zásilky až do velikosti 43 cm × 43 × cm × 60 cm (výška × šířka × délka) s max. váhou až do 31,5 kg. Dobírkové zásilky doručené do PPL Parcelboxu zaplatíte jednoduše kartou.„Jsme potěšeni, že síť výdejních PPL Parcelboxů bude instalována také primárně v blízkosti prodejen našeho významného obchodního partnera, řetězce Lidl, a že tím naši kvalitní spolupráci rozšiřujeme pro naše zákazníky a spotřebitele i v této rovině,“ dodává Petr Horák, CEO PPL.„Těší nás, že můžeme dál rozvíjet spolupráci s takto kvalitním a profesionálním přepravcem, kterým je PPL. Umístěním PPL Parcelboxů u našich prodejen navíc přinášíme našim zákazníkům další benefit. Ti mohou vyzvednout své balíčky třeba cestou na nákup či skrze PPL Parcelboxy snadným a jednoduchým způsobem vrátit zboží z našeho e-shopu,“ komentuje spolupráci Tomáš Myler, tiskový mluvčí společnosti Lidl Česká republika.

Témata:  PPL

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 12:35

22. dubna 2024 20:08

18. dubna 2024 12:55

Koupil jsem si prodlouženou záruku, nebo je to pojištění?

Spotřebitelé se dnes mohou velmi často setkat s nabídkou prodloužené záruky na zboží, které kupují. Někdy bývá tato smluvní záruka nabízena automaticky, jindy je za příplatek. Nemálo spotřebitelů si tak prodlouženou záruku přikoupí, zejména na spotřební elektroniku, která bývá na poruchy náchylná. Někteří z nich však mohou být posléze nepříjemně překvapeni, když jim s reklamací nevyhoví, buď kvůli podmínkám smluvní záruky, nebo protože se vlastně vůbec nejedná o záruku, ale o pojištění. Na co by si měl spotřebitel pozor, než si za takovou nadstandardní službu připlatí?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy