Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

MOL ve čtvrtek krátce prodával naftu za 104,60 Kč za litr. Firma se za chybu omluvila

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Michael Zelinka / INCORP images

Společnost MOL Česká republika, která provozuje síť benzinových pump, ve čtvrtek krátce prodávala na některých čerpacích stanicích benzin Natural 95 za 95,80 koruny za litr a naftu za 104,60 Kč za litr. Podle firmy šlo o technické pochybení, za které se na svém webu omluvila. Poškození zákazníci mají firmu kontaktovat. Bližší vyjádření firmy ČTK shání.

Technické pochybení podle MOL nastalo ve čtvrtek mezi 16:30 a 16:45. "Za toto pochybení se všem zákazníkům velice omlouváme! Zároveň tímto vyzýváme zákazníky, kteří byli touto technickou změnou poškozeni, aby se nám ozvali do FB zprávy nebo na e-mail info@molcesko.cz. Nezapomeňte nám poslat foto účtenky a kontaktní telefon. Po obdržení těchto informací Vám zpětně vyplatíme rozdíl oproti správné ceně," uvedl MOL na webu.

Na nezvykle vysoké ceny upozorňovali například lidé na sociální síti Facebook, kde se množily fotografie totemů čerpacích stanic v Ostravě s cenami 95,80 za litr benzinu a 104,60 koruny za litr nafty. Na totemu v tu chvíli svítila částka 04,60, jelikož ukazatel ceny je pouze čtyřmístný. Problém zaznamenal i zákazník v Novém Boru na Liberecku, který na sociální síti sdílel účtenku taktéž s cenou 95,80 koruny za litr benzinu. Tankoval v 16:36, tedy v časovém rozpětí, které uvedl sám MOL.

Pohonné hmoty u čerpacích stanic v Česku od začátku ruské invaze na Ukrajinu výrazně zdražují. Litr Naturalu 95 nyní stojí průměrně 47,26 Kč, litr nafty 49,31 koruny. V mezidenním srovnání benzin zdražil o 62 haléřů, nafta o 28 haléřů. Vyplývá z údajů společnosti CCS, která ceny pohonných hmot sleduje.

Témata:  pohonné hmoty

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 12:35

22. dubna 2024 20:08

18. dubna 2024 12:55

Koupil jsem si prodlouženou záruku, nebo je to pojištění?

Spotřebitelé se dnes mohou velmi často setkat s nabídkou prodloužené záruky na zboží, které kupují. Někdy bývá tato smluvní záruka nabízena automaticky, jindy je za příplatek. Nemálo spotřebitelů si tak prodlouženou záruku přikoupí, zejména na spotřební elektroniku, která bývá na poruchy náchylná. Někteří z nich však mohou být posléze nepříjemně překvapeni, když jim s reklamací nevyhoví, buď kvůli podmínkám smluvní záruky, nebo protože se vlastně vůbec nejedná o záruku, ale o pojištění. Na co by si měl spotřebitel pozor, než si za takovou nadstandardní službu připlatí?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy