DISKUZE K ČLÁNKU Handrkování o reklamace končí: Nová páka na neochotné prodejce

Reklamovat poškozené nebo nefunkční zboží teď bude snadnější než kdy dřív. Zákazníci, kterým nebude chtít obchodník reklamaci uznat, budou mít nově možnost řešit spor mimosoudní cestou.

 zpět na článek přehled všech diskuzí
Vážení čtenáři, diskuze u tohoto článku již byla uzavřena. Pokud shledáte jakýkoliv příspěvek nevhodným, urážlivým, vulgárním či vaši osobu jakkoliv poškozuje, využijte prosím možnost nahlášení, která je dostupná u každého příspěvku. Obratem se takovým příspěvkem budeme zabývat. K diskuzi můžete využít naše další články.

Nejlepší názory

» uzivatel000595 (Hlasovalo 23 lidí) 04.01.2016 19:26
A co takhle taky trochu tlaku a konečně taky… »

Zobrazit příspěvky: Podle vláken Podle času

  • uzivatel000595

    uzivatel000595

    94.230.152.XXX
    A co takhle taky trochu tlaku a konečně taky sankce pro vyčůrané zákazníky , kteří reklamují cokoliv jako "záruku" a to často i věci, které sami poškodí a ví o tom .. a postih jim za takové jednání- mimochodem na hranici podvodu nehrozí . Arogance, vyhrožování právníkama, čoikou , soudem , jen aby se domohli výměny či oipravy i tam, kde na to nemají žádný nárok. A proč ? Protože můžou , nic je to nestojí a nic se jim nemůže stát ! Český , respektive evropský právní řád dělá ze spotřebitele hloupou ovci , poctivého prosťáčka, toho slabšího , malinkatého človíčka, co proti zlé korporaci musí být ještě více chráněn, nemá mozek, ke všemu návod (nejlépe i v moravském dialektu ), dokonce i za špatnou radu má prodejce odpovědnost ... A když institut reklamací spotřebitel začne ve velkém zneužívat ( k čemuž tato novela jistě dále přispěje, protože už se to nějaký ten pátek děje) , naprosto nic se mu nestane.

    + 23 / − 20

    Je příspěvek nevhodný, urážlivý, vulgární, nenávistný či vás poškozuje? Nahlašte nám jej.
Loading...
reklama
Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky