Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Podivná pojistná hlášení? I takhle můžete přijít k úrazu

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Pojišťovny řeší až stovky pojistných událostí ročně. Někdy se však jedná i o velmi neuvěřitelné příběhy. A tak se likvidátoři setkávají s nehodami při přípitku „maršal Malinovskij“ nebo úrazy, které způsobil hodný vietnamský kanec či divoký kohout. Pojišťovna Aegon přináší výběr toho nejkurióznějšího, co klienti uváděli v pojistných hlášeních za uplynulý rok.

„Při krmení slepic jsem se pokusil odrazit útok kohouta odkopnutím, pták se však ukázal být tvrdším, než jsem předpokládal.“

„Při přípitku „maršal Malinovskij“ jsem na sebe rozlil hořící alkohol a způsobil si popáleniny druhého stupně.“

„Seděla jsem na zahradě, přišel ke mně cizí kocour a kousl mě do ukazováčku na pravé ruce.“

„Po příchodu na WC jsem upadl a poranil si hlavu o podlahu toalet. K úrazu došlo při cestě za účelem vyprázdnění.“

„Při nahlášené rekonstrukci se řemeslník omylem proboural zdí k sousedovi. Ten po pár minutách mlátil na mé dveře a po otevření mně napadl škrcením a ležel mi na zádech.“

„Šla jsem kamarádovi nakrmit hodného vietnamského kance, který zvedl hlavu, přiskočil a ostrým kančím zubem mi roztrhl ruku.“

Témata:  pojišťovny zdravotnictví

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 19:38

Neberte si hypotéky. Brzo dostanete dotaci. Alespoň za to už bojují lobbisté

Komentář Vladimíra Pikory: Dnešní doba je plná nálepkování. Na každého se něco najde. Kdekdo je např. populista, ačkoli argumenty pro takové označení jsou obvykle na vodě. Podle mě je nálepkování falešné. Mnohdy je jen politicky motivované. Skutečný populismus je jinde. Příkladem klasického populismu, který se za populismus překvapivě neoznačuje, je návrh některých výrobců stavebního materiálu, developerů, a dokonce i bank na dotace hypoték.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

VZP

Zájem o příspěvky VZP láme rekordy

O příspěvky z fondu prevence Všeobecné zdravotní pojišťovny je letos rekordní zájem. VZP eviduje za první čtvrtletí už 465 tisíc podaných žádostí. V porovnání s loňskem se jedná o 50% nárůst. Nejčastěji si klienti žádají o příspěvek na pohybové aktivity a na dentální hygienu. Aby byly žádosti i přes enormní navýšení vyřízeny v co nejkratším čase, přistoupila pojišťovna k posílení personálních kapacit.