Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Prasklo vám v domě topení, zlomili jste klíč v zámku? Neplaťte zbytečně

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Prasklo vám v domě topení, zlomili jste klíč v zámku nebo vás postihla jiná nečekaná událost, kterou je třeba rychle vyřešit? Většinou, v nastalé vypjaté situaci, začneme obvolávat šikovné známé a poté nejbližší řemeslníky. Přitom je dost pravděpodobné, že máme sjednané pojištění domácnosti zahrnující i asistenční služby, které nám podobné situace mohou značně usnadnit. Vyplatí se proto znát přesný rozsah našeho pojištění a naučit se asistenční služby využívat na maximum. Můžete tak ušetřit rodinné finance i vlastní nervy.  

Sehnat schopného instalatéra nebo topenáře není snadné ani v případě dlouho plánovaných akcí, při nečekaných nehodách, kdy je třeba rychlý zásah, je to mnohdy nereálné. Zkušených řemeslníků je dnes nedostatek. Platí však, že včasný zásah odborníka může podstatně eliminovat škody, které nehoda v domácnosti způsobí. To je také jeden z důvodu, proč lidé při sjednávání pojištění domácnosti stále častěji využívají také nabídku asistenčních služeb. „Asistence je k dispozici 24 hodin denně, 7 dní v týdnu. V případě nehody pak stačí zavolat na pohotovostní linku a operátor na místo obratem vyšle odborníka, který nepříjemnou situaci pomůže vyřešit,“ vysvětluje Jan Vlček, obchodní ředitel Slavia pojišťovny.

Často se však stává, že si lidé v kritické situaci na sjednané služby nevzpomenou a zbytečně tak nevyužijí dostupnou možnost vyřešit havárii zdarma a bez větší námahy. Jaké jsou nejčastější nehody, se kterými mohou asistenční služby pomoci? „U Slavia pojišťovny klienti v rámci domácích asistencí nejčastěji volají na bezplatnou pomoc zámečníky, instalatéry a elektrikáře. Mezi nejfrekventovanější nehody patří zabouchnuté dveře, rozbitá okna či ucpané odpady. Zkrátka nepříjemnosti, které všichni důvěrně známe,“ vyjmenovává Jan Vlček ze Slavia pojišťovny.    

Asistenční služby vám pomohou v místě, pro které je sjednána pojistná smlouva. Ve smlouvě s pojišťovnou je také uvedena frekvence zásahů asistenční služby (kolikrát za rok je možné služby využít) a finanční limit plnění pro jednotlivé případy.  

V dnešní uspěchané době nabízí asistenční služby užitečnou pomoc. Nečekané nepříjemnosti, které provoz domácnosti pravidelně přináší, zvládnete vyřešit rychle a navíc ušetříte náklady za práci řemeslníků.    

Témata:  pojišťovny bydlení

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 12:35

Kdo investuje v Česku do kryptoměn?

Podle výzkumu globální platformy pro sběr dat statista.com uvedlo v roce 2022 vlastnictví některé digitální měny 13 % Čechů. V roce 2021, kdy nejznámější kryptoměna bitcoin dosahovala jedněch ze svých nejvýznamnějších maxim, činil podíl kryptoměnových investorů dokonce 15 %. Data také ukazují, že majitelé kryptoměn v Česku se zajímají o technologie a mají zájem na řešení inflace nebo nedostupného bydlení.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

VZP

Zájem o příspěvky VZP láme rekordy

O příspěvky z fondu prevence Všeobecné zdravotní pojišťovny je letos rekordní zájem. VZP eviduje za první čtvrtletí už 465 tisíc podaných žádostí. V porovnání s loňskem se jedná o 50% nárůst. Nejčastěji si klienti žádají o příspěvek na pohybové aktivity a na dentální hygienu. Aby byly žádosti i přes enormní navýšení vyřízeny v co nejkratším čase, přistoupila pojišťovna k posílení personálních kapacit.