Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Pojišťovny likvidují škody po vichřici. Kromě střech létaly vzduchem i slepice

Ilustrační fotografie
Ilustrační fotografie
Foto: Pixabay

Pojišťovnu Allianz už v souvislosti s nedělním orkánem kontaktovalo 700 klientů se škodami v celkové hodnotě 21 milionů korun. Nejčastěji jde o zničené střechy domů, popadané ploty, ale také rozbitá auta. Výjimkou ale nejsou ani milionové a kuriózní události.

Největší škodu napáchal vítr u Ústí nad Orlicí, kde majiteli odletěla střecha v hodnotě dvou milionů korun. Netradiční pojistnou událost nahlásil pojišťovně Allianz klient, kterému orkán sebral ze zahrady kurník s exotickými slepicemi.

Za úterní dopoledne eviduje Kontaktní centrum 200 nových pojistných událostí. Klienti mohou případy hlásit i bez čekání na telefonu a to prostřednictvím formuláře na internetu  www.allianz.cz/hlaseni, který funguje 24 hodin denně.

V první řadě je třeba škodu nafotit a současně vytvořit přehled poškozených nebo zničených věcí. Ideálně i s nákupními doklady. Pokud klientům vítr poškodil nebo úplně odnesl střechu, je třeba ji nafotit, a hned poté alespoň provizorně přikrýt, aby jim mezitím do domu například nenapršelo.

Témata:  pojišťovny vítr počasí

Aktuálně se děje

25. dubna 2024 12:20

Jak může Čech koupit akcie Saudi Aramco, největší ropné firmy světa? A dává to vůbec smysl?

KOMENTÁŘ Lukáše Kovandy: Existují velké, burzovně obchodované firmy, jejichž akcie si snadno – na pár kliknutí – může pořídit i našinec. Jde třeba o Apple, Amazon nebo Microsoft. No, a pak existují také velké, burzovně obchodované firmy, jejichž akcie si Čech prakticky pořídit nemůže.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

VZP

Zájem o příspěvky VZP láme rekordy

O příspěvky z fondu prevence Všeobecné zdravotní pojišťovny je letos rekordní zájem. VZP eviduje za první čtvrtletí už 465 tisíc podaných žádostí. V porovnání s loňskem se jedná o 50% nárůst. Nejčastěji si klienti žádají o příspěvek na pohybové aktivity a na dentální hygienu. Aby byly žádosti i přes enormní navýšení vyřízeny v co nejkratším čase, přistoupila pojišťovna k posílení personálních kapacit.