DISKUZE K ČLÁNKU

Jak se stát dobrým manažerem? Naučte se efektivně delegovat práci

Jednou z devíz úspěšného podniku je schopnost manažera dobře delegovat práci. Touha dělat vše sám a mít nad firmou absolutní kontrolu svědčí nejen o nerealistických představách o vlastních schopnostech, ale především brzdí potřebný rozvoj firmy. Díky delegování práce se podnikatel či manažer naopak soustředí na činnosti, které může vykonávat pouze on, přičemž efektivně využívá čas i kapacitu své společnosti. V následujících šesti tipech blíže představujeme, jak práci delegovat co nejefektivněji.

 zpět na článek přehled všech diskuzí

Diskuze: Jak se stát dobrým manažerem? Naučte se efektivně delegovat práci

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první! Vložte komentář

reklama

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Zobrazit: mobil | klasicky