Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Google oznámil deset miliard stažených aplikací z Android Marketu

Google oznámil deset miliard stažených aplikací z Android Marketu. První miliarda zabrala majitelům zařízení s operačním systémem Android dvacet měsíců, nyní zvládnou toto množství stáhnout za jediný měsíc, uvedl Google ve středu.

Uživatelé mobilních telefonů a tabletů s operačním systémem Android si do svých zařízení za dobu existence Android Marketu stáhli více než deset miliard aplikací. Než uživatelé stáhli první miliardu aplikací, trvalo to 20 měsíců. V současné době je podle společnosti Google stažena z Android Marketu miliarda aplikací každý měsíc.

Konkurenční Apple ve svém App Storu zaznamenal zřejmě už více než 20 miliard stažených aplikací. Poslední údaj z října hovoří o osmnácti miliardách stažených aplikací s tím, že každý měsíc je z App Storu stažena v průměru miliarda aplikací. Apple tehdy také uvedl, že vývojářům aplikací pro platformu iOS už vyplatil tři miliardy dolarů. Kolik vydělali celkem vývojáři aplikací pro Android, není zřejmé. Google tyto informace nezveřejňuje. V rámci dosažení magické hranice deseti miliard stažených aplikací jsou na Android Marketu každý den, po dobu následujících deseti dnů, k mání vybrané aplikace za podstatně sníženou cenu, která je stanovena na deset centů (1,88 Kč). Běžně jsou placené aplikace nabízeny v rozmezí 99 centů až 6,99 dolaru.

Témata:  Google

Aktuálně se děje

30. dubna 2024 10:15

Reklamace a běžné opotřebení věci

Drtivé většině spotřebitelů již byla někdy zamítnuta reklamace. Typicky se jedná o situace, kdy byla vada vytknuta pozdě, spotřebitel zboží poškodil sám nebo se vada na výrobku v rámci vyřizování reklamace neprojevila. Ovšem i když má spotřebitel za to, že reklamuje zboží řádně v souladu se zákonem, včas a ani zboží sám nepoškodil, může být reklamace podnikatelem zamítnuta oprávněně. Tak je tomu i v případě, kdy je spotřebitelem namítaná vada výrobku způsobena jeho běžným používáním. Může však být velmi obtížné rozlišit, zda se jedná o přirozený pokles funkčnosti věci způsobený opotřebením, nebo zda jde o následek vady věci. Co by měl spotřebitel vědět? A lze takovou situaci řešit?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy