dTest: Masážní přístroj na oči slibuje zázrak, zázrakem je spíš získat zpět peníze

Masážní přístroj OptiMaskPro slibuje mimo jiné zlepšení zraku a zmírnění bolesti hlavy, je tudíž lákavou nabídkou zvláště pro ty, kteří trpí zmíněnými zdravotními obtížemi. Brzy se však ukáže, že se slibované účinky nedostaví, spíše se objeví nové potíže. A získat zpět peníze je téměř nemožné.

Ilustrační fotografie
reklama

„Více než 100 oklamaných spotřebitelů už kvůli tomuto výrobku vyhledalo pomoc naší poradny. Koupili si údajně zázračný přístroj na oči prostřednictvím webových stránek www.optimaskpro.com, které jsou kompletně v českém jazyce, ačkoliv prodejce, společnost OptiMaskPro LLC, sídlí v Los Angeles. Kupní cena činí 1030 korun a je hrazena při převzetí zboží od kurýra,“ uvádí Lukáš Zelený, vedoucí právního oddělení dTestu.

První informace, která se návštěvníkům stránek zobrazí, je patnácti minutami limitovaná nabídka k objednání posledních 11 kusů na skladě. Obnovením stránky běží časomíra od začátku a „záhadně“ dojde k navýšení zásob. Jedná se tak o ukázkový příklad nekalé praktiky ovlivňující rozhodování nakupujícího.

Prodejce popisuje výrobek OptiMaskPro jako magnetický akupunkturní masážní přístroj na partie kolem očí, který má nahradit jemné prsty maséra. Pravidelné masáže mají zbavit uživatele pocitu únavy, bolesti hlavy, nespavosti a váčků pod očima. A nejen to, dokonce prý nebudou už zapotřebí ani brýle či kontaktní čočky, protože masážní přístroj výrazně zlepší zrak. Tyto vlastnosti výrobku jsou podloženy falešnými recenzemi vymyšlených uživatelů Facebooku.

Po prvním použití výrobku je však jasné, že se slibované účinky nedostaví. Ti, kdo si OptiMaskPro zakoupili, popisují, že místo uklidňující masáže se kvůli vibracím a hluku, které přístroj produkuje, dostavila pouze bolest hlavy. „Na zákazníky však čeká další překážka, pokud se rozhodnou odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dnů nebo přístroj reklamovat. Společnost nereaguje na e-maily, telefonní číslo je nedostupné a zboží lze vrátit pouze na adresu v USA. Domoci se svých práv se tak pro spotřebitele stává téměř nemožné,“ varuje Lukáš Zelený.

Pokud jste si již zboží z tohoto e-shopu objednali, neměli byste zásilku od kurýra přebírat, protože v tom okamžiku za ni musíte zaplatit. Poté je nutné na e-mailovou adresu prodejce zaslat oznámení, že rušíte objednávku. Teprve tím zanikají všechna práva a povinnosti plynoucí z kupní smlouvy.

Témata: dTest | CZK

Doporučujeme

Související:

Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky