Jančurův RegioJet vyrazil, byl zcela vyprodaný. Stevardky, káva a internet zdarma

Společnost RegioJet ze skupiny podnikatele Radima Jančury Student Agency vyšle v pondělí své vlaky na trať Havířov - Ostrava - Olomouc - Praha. Firma chce nabídnout lepší kvalitu cestování na dané trati, o zákazníky se střetne se spoji Českých drah (ČD).

reklama

Vlaky RegioJetu vyjedou na trať v první fázi jako pětivozové soupravy s celkovou kapacitou zhruba 240 míst k sezení. Firma zatím nabídne tři spoje v každém směru, další rozšíření nabídky spojů pak nastane v průběhu října. Do konce roku pak nabídne plný rozsah spojení s devíti spoji v každém směru. Cestovní doba mezi stanicí Ostrava Svinov a pražským hlavním nádražím činí u většiny spojů tři hodiny a 34 minut.
 
Ceny v kombinaci s bezplatnou kreditovou jízdenkou na trasu Ostrava – Praha začínají na 230 Kč, v případě Olomouc – Praha na 190 Kč. S otevřenou jízdenkou si pak může zákazník pořídit jízdenku na trasu Ostrava – Praha za 295 Kč a z Olomouce do Prahy za 220 Kč. Slevu ze základního jízdného 25 procent dostanou při nákupu na pobočce držitelé In-karet / RailPlus stejně jako dalších slevových karet RailPlus.
 
"Tarifní struktura dopravce RegioJet je jednoduchá jako u žlutých autobusů. Má pouze čtyři druhy jízdného, tři typy komerčních slev a slevy pro zvláštní skupiny zákazníků definované ministerstvem financí," nastínil už dříve Aleš Ondrůj z marketingové komunikace společnosti.
 
Jak dále sdělil, jízdné a slevy je pak možné uplatnit prostřednictvím některé ze tří druhů jízdenek. "Nejvýhodnější kreditové nebo otevřené jízdenky a jízdenky na pevné datum. Ostravu a Prahu, kde vlaky zastavují na vícero zastávkách, považuje RegioJet za jeden tarifní bod s jednou cenovou úrovní," popsal Ondrůj.
 
Na železnici by měla společnost podle slov jejích manažerů zavést jiný styl služeb. A to od vybavení vlaku, přes stevardy na palubě, připojení wi-fi nebo denní tisk a občerstvení zdarma.
 
Společnost chce od příštího roku převážet cestující i na Slovensku, a to na trati mezi Bratislavou, Dunajskou Stredou a Komárnem.
 
V prvním pololetí 2011 dosáhla skupina Student Agency obrat ve výši 2,85 mld. Kč, což je meziročně o 35 procent více, počet zaměstnanců vzrostl o zhruba 30 procent na 1300 zaměstnanců. Za celý rok 2011 pak skupina Student Agency zatím plánuje obrat ve výši 5,5 mld. Kč, tedy o miliardu více než v roce 2010.

Témata: student agency

Doporučujeme

Související:

Fokus
Aktuálně
Doporučujeme
Zobrazit: mobil | klasicky