Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Inzerenti v únoru proinvestovali v internetové reklamě 348 milionů

Inzerenti v únoru proinvestovali v internetové reklamě 348 milionů

Foto: Mariusz Stankowski, MoneyMAG.cz

Inzerující společnosti proinvestovali během února v internetové display reklamě v ceníkových cenách 348 milionů korun, meziměsíčně výdaje narostly téměř o polovinu. Jak informovala ve čtvrtek společnost Mediaresearch, mezi největší zadavatele patřila firma Tchibo.

Podle monitoringu internetové display reklamy využili zadavatelé v únoru 2012 online reklamu v hodnotě 348 milionů korun. Meziměsíčně se výdaje zvýšily o 47,3 procenta. Internetová display reklama ale nabývá mezi zadavateli na významu nejen v důsledku sezonních vlivů - oproti předchozímu roku vzrostla inzerce dokonce o 27,4 procenta.

Na vrcholu žebříčku zadavatelů se dostala společnost Tchibo, která v únoru využila internetový reklamní prostor v hodnotě 12,2 milionu korun. Na dalších místech se objevují Internet Mall (9,4 mil. Kč), Ford Motor Company (8,5 mil. Kč) a AXA Bank Europe (8,2 mil. Kč).

Mediaresearch je výzkumnou agenturou s portfoliem služeb v oblasti marketingových a mediálních výzkumů, zpracování a analýz dat, marketingového poradenství a vývoje software. Údaje o internetové inzerci vychází z projektu AdMonitoring, který firma realizuje pro Sdružení pro internetovou reklamu (SPIR).

Témata:  inzerce

Aktuálně se děje

16. května 2024 10:28

14. května 2024 19:38

14. května 2024 11:13

Srovnání cen mobilních tarifů, internetu a TV se vyplatí. Neutrácíte někde zbytečně?

Platby za telefon, internet a televizi jsou základními položkami většiny osobních a rodinných výdajů. Asi se bez nich zcela neobejdete, ale neutrácíte v některé z nich zbytečně? Chytrým srovnáním ušetříte jako jednotlivec stovky korun měsíčně, rodina i tisíce.

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Nabíjecí stanice pro elektromobily

Tempo růstu nabíjecích stanic pro elektromobily v Česku se zvyšuje. S elektromobily ale zbytku Evropy nestačíme

V roce 2023 vzniklo 650 nových veřejných dobíjecích stanic, o 16 % více než v předchozím roce. Celkově je nyní v provozu 2 392 stanic s 4 892 nabíjecími body. Poptávka po nabíječkách díky vysokorychlostnímu nabíjení a dynamickému řízení stanic stále roste a v letošním roce se očekává další zvýšení nově instalovaných stanic. Česko s 24 239 registrovanými elektromobily i tak patří mezi země s nejnižším podílem bateriových elektrických vozidel v rámci Evropské unie.