Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Fio banka má téměř 460 000 klientů a chystá novinky

logo Fio banka
logo Fio banka
Foto: INT

Česká Fio banka navýšila v roce 2014 počet svých klientů o 117 000 a aktuálně její výhodné služby bez poplatků využívá již skoro 460 000 osob. Pro své klienty chystá v letošním roce řadu novinek.

Fio banka patří mezi nejúspěšnější nízkonákladové banky, což potvrzuje svým dynamickým rozvojem služeb i klientské základny, kterou v loňském roce rozšířila o více než 117 tisíc klientů. Jedná se o nárůst 36 % oproti roku 2013. Objem vkladů pak navýšila zhruba o 40 % na 39,3 miliard Kč. Dvojnásobně se zvýšil také počet těch, kteří využili kodex mobility, tedy možnost nechat si zdarma převést svůj stávající účet do Fio banky včetně trvalých příkazů a inkas. Během loňského roku Fio banka vydala svým klientům přes 190 tisíc bezkontaktních platebních karet, což je téměř o 40 % více než v roce 2013, a celkový počet vydaných karet nyní čítá zhruba 335 tisíc. Tato česká banka získala v roce 2014 také řadu ocenění jako Účet roku, Zlatá koruna, Zlatý měšec, Bankovní inovátor nebo Nejvstřícnější banka.

Během ledna 2015 představila Fio banka novou generaci Fio Internetbankingu a umožnila dobíjet předplacené karty společnosti O2 v internetovém bankovnictví. V průběhu letošního roku se pak mohou její klienti těšit ještě na NFC platební karty v mobilních telefonech, možnost přijímat platby platebními kartami pomocí POS terminálů či platební bránou pro e-shopy a na kreditní karty.

„Rok 2014 byl pro Fio banku velmi úspěšný v mnoha ohledech. Získali jsme rekordní počet klientů, uvedli jsme na trh nové produkty, například platební karty VISA, americké hypotéky a SEPA platby. Obdrželi jsme také několik prestižních ocenění. V rozvoji našich služeb chceme pokračovat i v letošním roce a samozřejmě se i nadále hodláme držet naší strategie poskytování moderních a kvalitních bankovních služeb za nulové nebo velmi nízké poplatky," říká Ján Franek, tiskový mluvčí Fio banky.

Témata:  banky Fio Banka

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 12:35

22. dubna 2024 20:08

18. dubna 2024 12:55

Koupil jsem si prodlouženou záruku, nebo je to pojištění?

Spotřebitelé se dnes mohou velmi často setkat s nabídkou prodloužené záruky na zboží, které kupují. Někdy bývá tato smluvní záruka nabízena automaticky, jindy je za příplatek. Nemálo spotřebitelů si tak prodlouženou záruku přikoupí, zejména na spotřební elektroniku, která bývá na poruchy náchylná. Někteří z nich však mohou být posléze nepříjemně překvapeni, když jim s reklamací nevyhoví, buď kvůli podmínkám smluvní záruky, nebo protože se vlastně vůbec nejedná o záruku, ale o pojištění. Na co by si měl spotřebitel pozor, než si za takovou nadstandardní službu připlatí?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy

Ilustrační fotografie

Kdo investuje v Česku do kryptoměn?

Podle výzkumu globální platformy pro sběr dat statista.com uvedlo v roce 2022 vlastnictví některé digitální měny 13 % Čechů. V roce 2021, kdy nejznámější kryptoměna bitcoin dosahovala jedněch ze svých nejvýznamnějších maxim, činil podíl kryptoměnových investorů dokonce 15 %. Data také ukazují, že majitelé kryptoměn v Česku se zajímají o technologie a mají zájem na řešení inflace nebo nedostupného bydlení.