Češi stále více nakupují sexuální pomůcky. Co je oblíbené?

V posledních několika letech se razantně změnil postoj zákazníků k erotickým pomůckám i k samotnému sexu. Češi vnímají pomůcky jako přirozenou součást svého sexuálního života a k nákupu přistupují zcela bez ostychu. Nejnovější statistiky sexshopu Růžový slon ukazují, že v letošním roce vzrostla poptávka po sexuálních pomůckách o 20 % oproti loňsku. Je však značný rozdíl v nákupním chování mužů a žen. Zatímco muži nakupují pomůcky s vidinou společných hrátek a častějšího sexu s partnerkou, ženy upřednostňují sexuální pomůcky samy pro sebe.

Diskuse: 0

Ilustrační fotografie
reklama
Babiš bude premiérem bez ohledu na výsledek referenda! Zeman to zařídí - anotační obrázek
Babiš bude premiérem bez ohledu na výsledek referenda!…

Aktuální statistiky sexshopu Růžový slon ukazují, že Češi nejpravděpodobněji dostávají sexuální pomůcky jako dárek. Pak až přichází na řadu vlastní nákup. Velkým lákadlem při výběru je pro Čechy především bohatost sortimentu, schopnosti e-shopu přicházet s novinkami na trh. Stejný důraz podle statistik kladou také na prezentaci zboží formou videí, fotografií a recenzí. Neméně zajímavé je, že ženy se častěji řídí dle doporučení, zato muži spíše ocení jasný popisek, aby si mohli zboží vybrat sami. „I když Češi obecně nepatří mezi nejnáruživější národy, jsou schopni převzít zodpovědnost za kvalitu svého sexu a otevřeně řeší vlastní masturbaci, experimentování i sexuální problémy,“ řekl Adam Durčák, marketingový manažer ze sexshopu Růžový slon.

Zákaznický průzkum sexshopu Růžový Slon ukázal, že 35 % žen ve věku 35 až 59 let nakupuje erotické pomůcky, u mužů ve stejné věkové kategorii to je dokonce 41 %. Nejprodávanější produkty za poslední tři měsíce byly u žen silikonové vibrátory Borůvka 2, poté venušiny kuličky Feel silicon a třetí nejprodávanější produkt byl hřejivý lubrikační gel. U mužů se nejvíce prodávaly lubrikační gely Natural, erekční kroužky Elephant rings a taktéž silikonové vibrátory Borůvka 2. Z těchto nákupních preferencí jednoznačně vyplývá motivace mužů a žen pro nákup. „Díky současným trendům, které ovlivňují nákupní chování našich zákazníků, se zvýšily prodeje erotických pomůcek. Dnes je společnost natolik otevřená, že není výjimkou v našich kamenných prodejnách potkat samotné ženy i páry,“ vysvětluje Adam Durčák.

Průměrný zákazník je schopen za jednu návštěvu kamenného či internetového obchodu utratit přibližně 1400 korun. Celorepublikově se tak mohou roční výdaje za erotické pomůcky vyšplhat i nad jednu miliardu. „Lidé přistupují k nákupu bez zbytečných předsudků a ostychu. Jsou přirození a berou erotické pomůcky jako součást svého sexuálního života,“ dodává Durčák.

Témata: sexshopy

Diskuze: Češi stále více nakupují sexuální pomůcky. Co je oblíbené?

Přidejte svůj názor

Počet komentářů: 0, Buďte první Vložte komentář

Doporučujeme

Jak se GDPR dotkne SVJ a bytových domů?

23.05.2018 17:40 Aktualizováno Regulace v nakládání s osobními údaji, která vstupuje v platnost 25. května 2018, se dotkne všech, tedy i činnosti výborů SVJ a členů představenstev bytových družstev, což je více než 250 000 členů…

Syn se zuby nehty držel doma u rodičů. Rozhodli se pro…

23.05.2018 14:48 Na stůl soudu v Syrakusách ve státě New York se dostal zvláštní případ. Rodiče žádali o soudní vystěhování svého nezdárného dospělého syna, píše The Guardian.

Češi a sousedské vztahy: Svěřili byste sousedům svoje klíče?

23.05.2018 14:17 Nejen rodina, přátelé či kolegové z práce, ale také sousedé patří mezi osoby, se kterými je vhodné udržovat dobré vztahy.

Investice do vína, umění nebo půdy. I to nabízejí fondy…

23.05.2018 13:17 Česká ekonomika v posledních letech výrazně roste. Díky převisu nabídky na trhu práce se zvyšují mzdy. Posilování české koruny v reálu pro českého spotřebitele zlevňuje zboží ze zahraničí. Suma…

Související:

reklama

Zprávy odjinud

Právě se děje

Další zprávy

Zobrazit: mobil | klasicky