Přejít k obsahu | Přejít k hlavnímu menu

Česká spořitelna inovuje bankomaty. Vybírat půjde bezkontaktně

Bezkontaktní výběr z bankomatu České spořitelny
Bezkontaktní výběr z bankomatu České spořitelny
Foto: Česká spořitelna

Česká spořitelna nově umožňuje na 170 nejvytíženějších bankomatech po celé ČR bezkontaktní výběry. Klienti tak mohou přiložením karty nebo nálepky k bezkontaktní čtečce během několika vteřin vybrat potřebnou částku. Do konce letošního roku plánuje Česká spořitelna zvýšit počet bankomatů s bezkontaktními výběry na 200. Ke konci roku 2019 by bezkontaktní výběry měla umožňovat více než třetina ze všech bankomatů České spořitelny.

“Nedávno jsme úspěšně nainstalovali a otestovali bezkontaktní čtečky na 170 nejvytíženějších výběrových bankomatech, které v těchto dnech aktivujeme do ostrého provozu. Bezkontaktní výběr je bezpečnější a hlavně rychlejší, a to až o 20 % než klasický výběr hotovosti po vložení karty do bankomatu,” říká David Novotný, který odpovídá za rozvoj bankomatové sítě České spořitelny a dodává: “Prvních 10 pilotních bankomatů jsme zprovoznili již během léta. Klienti přišli na chuť bezkontaktním bankomatům velmi rychle a pochvalují si jejich intuitivní ovládání.” Bezkontaktní bankomaty umožňují především rychlejší a také bezpečnější výběry peněz. Není potřeba kartu do bankomatu vkládat a pro výběr jakékoliv částky stačí jednoduše „pípnout“ kartou a zadat PIN. Navíc odpadá obava z toho, že by klient zapomněl kartu v bankomatu.

Bezkontaktní výběr prostřednictvím mobilní aplikace Poketka plánuje Česká spořitelna přidat začátkem příštího roku. Ostatní služby bankomatu, včetně zobrazení zůstatku účtu, pak v průběhu roku 2019, kdy zároveň dojde k navýšení počtu bankomatů s bezkontaktní čtečkou na několik stovek.

Témata:  Česká spořitelna Bankomaty

Aktuálně se děje

23. dubna 2024 12:35

22. dubna 2024 20:08

18. dubna 2024 12:55

Koupil jsem si prodlouženou záruku, nebo je to pojištění?

Spotřebitelé se dnes mohou velmi často setkat s nabídkou prodloužené záruky na zboží, které kupují. Někdy bývá tato smluvní záruka nabízena automaticky, jindy je za příplatek. Nemálo spotřebitelů si tak prodlouženou záruku přikoupí, zejména na spotřební elektroniku, která bývá na poruchy náchylná. Někteří z nich však mohou být posléze nepříjemně překvapeni, když jim s reklamací nevyhoví, buď kvůli podmínkám smluvní záruky, nebo protože se vlastně vůbec nejedná o záruku, ale o pojištění. Na co by si měl spotřebitel pozor, než si za takovou nadstandardní službu připlatí?

Zdroj: Marie Dvořáková

Další zprávy